• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

ساخت کاراکتر بازی در 3ds Max و ZBrush

ساخت کاراکتر بازی در 3ds Max و ZBrush
مدرس: فابریکو مورائس

کد کالا: 1985
در این درس چگونگی ساخت یک شخصیت با جزیئات بالا مناسب برای بازی‌های رایانه‌ای آموزش داده می شود. در این دروس تمرکز بر گام های لازم برای ساخت شخصیت بازی شده است به طوریکه از ابتدایی ترین مراحل تا مراحل نهایی را شامل می شود. ابتدا با استفاده از نرم افزار ZBrush طرح سه بعدی ابتدایی بر اساس کانسپت موجود زده می‌شود. در ادامه راه با استفاده نرم افزار UV، 3ds Maxها و بافت تهیه می‌گردد. در انتهای این آموزش دانش لازم در زمینه مراحل لازم برای ساخت یک شخصیت با جزئیات بالا برای بازی های رایانه‌ای را خواهید داشت.
  • زبان انگلیسی
  • وزن (تقریبی)۵۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

آنچه خواهید آموخت
در این درس چگونگی ساخت یک شخصیت با جزیئات بالا مناسب برای بازی‌های رایانه‌ای آموزش داده می شود.
در این دروس تمرکز بر گام های لازم برای ساخت شخصیت بازی شده است به طوریکه از ابتدایی ترین مراحل تا مراحل نهایی را شامل می شود. ابتدا با استفاده از نرم افزار ZBrush  طرح سه بعدی ابتدایی بر اساس کانسپت  موجود زده می‌شود. در ادامه  راه با استفاده نرم افزار UV، 3ds Maxها و بافت تهیه می‌گردد.
در انتهای این آموزش دانش لازم در زمینه مراحل لازم برای ساخت یک شخصیت با جزئیات بالا برای بازی های رایانه‌ای را خواهید داشت.

این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.

«فابریکو مورائس» مدرس این آموزش پس از فارغ التحصیلی از رشته طراحی در صنعت تبلیغات در استودیوSeagulls Fly (پرواز مرغ دریایی) واقع در ریو دوژانیرو شروع به کار کرد. علاقه شدید او به بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن او را به یادگیری طراحی کاراکتر سوق داد. او بعنوان مدل ساز مستقل در Liquid Development شروع به کار کرد. و در چندین پروژه مانندRock Band , Dota و اخیراً در شاهکار Max Payne 3  همکاری داشته است. در حال حاضر او یک طراح عمومی سه بعدی ارشد با تاکید بر روی مدل سازی شخصیت است.

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه