• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

آموزش 3ds Max 2014

آموزش 3ds Max 2014
دوره متوسط و پیشرفته

کد کالا: 2017
این بسته شامل ۲ DVD حاوی دوره های متوسط و پیشرفته آموزش 3ds Max 2014 می باشد.
  • وزن (تقریبی)۲۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

این بسته شامل ۲ DVD حاوی دوره های متوسط و پیشرفته آموزش 3ds Max 2014 می باشد.

 

فهرست مطالب دوره متوسط

۱ - گروه بندی اجسام
گروه بندی اجسام

۲ - سربرگ Modify
سربرگ Modify - تغییر تعداد سگمنت ها

۳ - تنظیم پارامترهای اجسام
تنظیم پارامترهای کره و استوانه - تنظیم پارامترهای سایر اجسام هندسی

۴ - ساخت سیب
ساخت بدنه سیب - افزودن ساقه به سیب

۵ - ترسیم خط
جسم دو بعدی Line - روش های ترسیم خط

۶ - رول آوت Rendering
پارامترهای رول آوت Rendering - اجسام دو بعدی Circle ،Arc و NGon

۷ - درج متن
درج متن

۸ - درج اجسام دو بعدی
اجسام دو بعدی Egg ،Rectangle ،Ellipse و Donut - اجسام دو بعدی Star ،Helix و Section

۹ - ویرایش اجسام دو بعدی
ویرایش Splineها (۱) و (۲)

۱۰ - اصول رندر
اصول رندر و ذخیره سازی تصاویر - تنظیمات رندر

۱۱ - اصول نورپردازی
اصول مقدماتی نورپردازی

۱۲ - درج انواع نورها
نورهای Spot - سایر انواع نور

۱۳ - تنظیمات نورها
تنظیمات عمومی نورها - تنظیم رنگ و شدت نور

۱۴ - جلوه های نوری
جلوه های نوری - تنظیمات عمومی جلوه های نوری - طراحی افکت تابش نور خورشید

۱۵ - کادر Material Editor
کادر Material Editor

۱۶ - تنظیمات کادر Material Editor
تنظیمات کادر محاوره ای Material Editor (١) و (٢) - رول آوت های پیش فرض کادر Material Editor - رول آوت Blinn Basic Parameters

۱۷ - ایجاد متریال با استفاده از Mapها
ایجاد متریال با استفاده از Mapها

۱۸ - انواع Shaderها
انواع Shaderها - نحوه ایجاد متریال فلز و شیشه - نحوه ایجاد متریال شیشه

۱۹ - متریال سیب
نحوه ایجاد متریال سیب

۲۰ - اصلاح ساختار اجسام توسط متریال ها
متریال سیب و اصلاح ساختار آن - نحوه ایجاد متریال پرتقال

۲۱ - ایجاد سایر انواع متریال
نحوه ایجاد متریال برگ - نحوه ایجاد متریال شیشه و چاقو - نحوه ایجاد متریال سقف و کف

۲۲ - طراحی مهره سرباز و رخ
طراحی مهره سرباز (ترسیم اولیه)، (ویرایش خطوط محیطی) و (سه بعدی سازی) - طراحی مهره رخ

۲۳ - طراحی مهره فیل
اصول و مبانی اشتراک اجسام - طراحی مهره فیل

۲۴ - آزمون های عملی
شامل ۶ دوره آزمون

۲۵ - آزمون های تستی
شامل ۶۰ عدد تست

فهرست مطالب دوره پیشرفته

۱ - درج و ویرایش دوربین ها
درج دوربین - اصول ویرایشی دوربین ها

۲ - تنظیم پارامترهای دوربین
تنظیم پارامترهای دوربین (۱) و (۲)

۳ - اصول ایجاد انیمیشن
اصول ایجاد انیمیشن

۴ - ایجاد انیمیشن
ایجاد انیمیشن با استفاده از Auto Key - ایجاد انیمیشن با استفاده از Set Key

۵ - کادر Time Configuration
تنظیمات Timeline - تنظیم نحوه نمایش انیمیشن

۶ - ذخیره انیمیشن
نحوه ذخیره انیمیشن

۷ - حالت های ایجاد انیمیشن
حالت های ایجاد انیمیشن - کادر محاوره ای Curve Editor - تغییر نمودارها و منحنی های حرکتی

۸ - سایر روش های ایجاد انیمیشن
ایجاد انیمیشن با استفاده از جسم Dummy - ایجاد Noise Animation

۹ - ایجاد و ویرایش اسکلت
ایجاد و حرکت دادن اسکلت - حرکات دویدن و پریدن اسکلت

۱۰ - ویرایش حرکات اسکلت
افزودن Footstepها - تغییر مسیر و حذف Footstepها - حرکت استخوان های اسکلت

۱۱ - آماده سازی کاراکتر و درج اسکلت
آماده سازی کاراکتر - درج اسکلت بر روی کاراکتر

۱۲ - تغییر ابعاد استخوان ها
تغییر ابعاد استخوان ها

۱۳ - افزودن چند استخوان به اسکلت
درج انگشت برای اسکلت - ایجاد مهره های گردن - ایجاد زائده پشت سر

۱۴ - اتصال اسکلت به کاراکتر و ایجاد حرکت
اتصال اسکلت به کاراکتر - ایجاد حرکت برای کاراکتر

۱۵ - ایجاد و ویرایش پرچم
نحوه ایجاد پرچم - ویرایش حرکت پرچم

۱۶ - بافت پارچه و افزودن باد
بافت پارچه - افزودن عامل باد

۱۷ - ساخت و ویرایش مو
ساخت مو - اصول ویرایشی مو (۱) و (۲)

۱۸ - طراحی لوگو
ایجاد و ویرایش خطوط محیطی - تعیین میزان گردشدگی خطوط - ایجاد لوگوی سه بعدی

۱۹ - نورپردازی Light Tracer
نورپردازی Light Tracer - اصول ویرایشی Light Tracer

۲۰ - تنظیمات Light Tracer
تنظیمات Light Tracer (١) و (٢)

۲۱ - مبانی طراحی داخلی
ویژگی Snapping

۲۲ - طراحی داخلی - ایجاد اتاق
ترسیم دیوارها - ترسیم پنجره و درج متریال

۲۳ - طراحی داخلی - چیدن مبلمان
ایجاد سقف و کف - چیدن مبلمان

۲۴ - آزمون های عملی
شامل ۶ دوره آزمون

۲۵ - آزمون های تستی
شامل ۶۰ عدد تست

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه