• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

ساختار و تناسب

ساختار و تناسب
کارگاه آناتومی ۱

کد کالا: 2060
این پکیج به زبان انگلیسی می باشد. در اولین بخش از سری فیلم های آموزشی با تمرکز بر آناتومی انسان به عنوان یک هنر فیگوراتیو، نقاش فیگور و مربی «چارلز هو» به بررسی نقاط کلیدی در ساختار اسکلتی و عضلانی همچنین متدهایی برای حفظ تناسب و رابطه صحیح در میان ساختارهای مختلف بدن انسان می پردازد. در طول درس چارلز بارها با مراجعه به مجسمه اسکلت بدن انسان نه تنها روشن می سازد چگونگه قطعات تشکیل دهنده اسکلت به یکدیگر متصل شده اند بلکه مهم تر از آن نشان میدهد این قطعات چگونه در ارتباط با یکدیگر حرکت می‌کنند. در نتیجه با ارئه یک نقشه راه واضح برای حفظ تناسب وارتباط صحیح به شما در طراحی فیگور کمک می کند.
  • زبان انگلیسی
  • مدت زمان 115 دقیقه
  • فرمت mp4
  • محیط اجرایی کامپیوتر و دستگاه‌های پخش MP4
  • حداقل سیستم مورد نیاز پردازنده 1 گیگا هرتز، رم 512 مگابایت، گرافیک 64 مگابایت، رزلوشن 1280x720، DVD RAM
  • کیفیت 720p
  • تعداد دی وی دی 1
  • وزن (تقریبی)۳۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

در اولین بخش  از سری فیلم های آموزشی با تمرکز بر آناتومی انسان به عنوان یک هنر فیگوراتیو، نقاش فیگور و مربی «چارلز هو» به بررسی نقاط کلیدی در ساختار اسکلتی و عضلانی همچنین متدهایی برای حفظ تناسب و رابطه صحیح در میان ساختارهای مختلف بدن انسان می پردازد. 

در طول درس چارلز بارها با مراجعه به مجسمه اسکلت بدن انسان نه تنها روشن می سازد  چگونگه قطعات تشکیل دهنده اسکلت به یکدیگر متصل شده اند بلکه مهم تر از آن نشان میدهد این قطعات چگونه در ارتباط با یکدیگر حرکت می‌کنند. در نتیجه با ارئه یک نقشه راه واضح برای حفظ تناسب وارتباط صحیح به شما در طراحی فیگور کمک می کند. چرالز با یک بازنمایی مکانیکی ابتدایی از فرم انسان از نمای روبرو آغاز می کند. او ابتدا به بررسی  تناسب و ساختمان سر انسان به عنوان  واحد اصلی سنجش در طراحی فیگور می پردازد ، سپس نشانه‌های  مهم و رابطه‌ها میان ناحیه پیشانی و ابرو، حفره های چشم،  استخوان‌های گونه، بینی، دهان و چانه با جزئیات بسیار مورد مطالعه و کنکاش قرار خواهند گرفت. پس از تکمیل ناحیه سر، قبل از حرکت به سمت پایین و ناحیه سینه، شکم و ولگن، گردن و شانه مورد بحث و مطالعه قرار می گیرد. دوباره به منظور فهم بیشتر از ساختار و ساختمان آناتومی و اهمیت تناسب در هرکدام  نشانه ها و نقاط کلیدی  مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرد.

سپس چالز به بررسی بازوها و پاها به همراه راهنماهایی برای قرار دادن صحیح و با تناسب عناصر کلیدی  مثل آرنج ها، مچ ها، زانو ها و قوزک ها می پردازد. پس از اتمام کار با اسکچ‌های آناتومی از زاویه دید روبرو، او کارش را با کشیدن طرح‌هایی از دو سمت پشت و اطراف ادامه می دهد تا مطالعه ای دقیق، و واضح را بر روی فرم پایه انسانی ارائه دهد. این آموزش  برای کلیه‌ی هنرمندانی که در پی توسعه دانش خود از فیگو و رابطه‌های پیچیده‌اش با آناتومی هستند  مناسب  و حیاتی است.

این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه