• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

گلدان مینا نیلوفر

گلدان مینا نیلوفر

کد کالا: 2233
این گلدان مینا بسیار زیبا و چشمگیر با ظرافت تمام قلمزنی و انحناهای کنگره ای شکل منظم در آن نقش بسته اند و بر بستری به رنگ فیروزه ای نقوش اسلیمی با طیف رنگهای یاقوتی با ظرافت بر روی آن نقاشی و میناکاری شده اند. این گلدان مینا که ابعاد نسبتا بزرگی دارد گزینه ای عالی برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و امروزی منزل و یا چیدمان سنتی خانه شماست. قراردادن این گلدان زیبا در محیط منزل مثلا روی میزهای کنار مبلها و بوفه ها یک موسیقی ملایم از رنگ و قوس را به فضای دکوراسیونتان القا می کند. این گلدان زیبا را می توانید با یک جام پایه دار مینا, یک شکلات خوری مینای شیک یا بشقاب مینا با ترکیب رنگ و طرح مشابه ترکیب کنید و در بوفه دکوری قرار دهید. این گلدان زیبا می تواند هدیه ای منحصربفرد و متفاوت برای انواع مناسبت ها بویژه مراسم ازدواج, سالگرد ازدواج و تولد باشد. 26×14 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۷۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

این گلدان مینا بسیار زیبا و چشمگیر با ظرافت تمام قلمزنی و انحناهای کنگره ای شکل منظم در آن نقش بسته اند و بر بستری به رنگ فیروزه ای نقوش اسلیمی با طیف رنگهای یاقوتی با ظرافت بر روی آن نقاشی و میناکاری شده اند. این گلدان مینا که ابعاد نسبتا بزرگی دارد گزینه ای عالی برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و امروزی منزل و یا چیدمان سنتی خانه شماست. قراردادن این گلدان زیبا در محیط منزل مثلا روی میزهای کنار مبلها و بوفه ها یک موسیقی ملایم از رنگ و قوس را به فضای دکوراسیونتان القا می کند.
این گلدان زیبا را می توانید با یک جام پایه دار مینا, یک شکلات خوری مینای شیک یا بشقاب مینا با ترکیب رنگ و طرح مشابه ترکیب کنید و در بوفه دکوری قرار دهید. این گلدان زیبا می تواند هدیه ای منحصربفرد و متفاوت برای انواع مناسبت ها بویژه مراسم ازدواج, سالگرد ازدواج و تولد باشد.

26×14 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه