• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

شکلات خوری مینا کنگره ای

شکلات خوری مینا کنگره ای

کد کالا: 2258
این شکلات خوری بسیار زیبا که با ظرافت تمام به سبکی کاملا متفاوت قلمزنی شده و انحناهای زیبایی بر آن نقش بسته اند با نقوش اسلیمی به رنگهای درخشان فیروزه ای و پرتقالی مزین و میناکاری شده است. این شکلات خوری نفیس گزینه ای ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و همچنین کلاسیک منزل هستند. شما می توانید این شکلات خوری را روی میز آرایش قرار دهید و چند رشته مروارید از آن آویزان کنید و آنرا تبدیل به صندوقچه جواهرات متفاوتی بنمایید و یا روی میز های گرد کنج منزل با چند قاب از عکس های خاطره انگیزتان ترکیب کنید. ابعاد : 18×12 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۶۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

این شکلات خوری بسیار زیبا که با ظرافت تمام به سبکی کاملا متفاوت قلمزنی شده و انحناهای زیبایی بر آن نقش بسته اند با نقوش اسلیمی به رنگهای درخشان فیروزه ای و پرتقالی مزین و میناکاری شده است. این شکلات خوری نفیس گزینه ای ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و همچنین کلاسیک منزل هستند. شما می توانید این شکلات خوری را روی میز آرایش قرار دهید و چند رشته مروارید از آن آویزان کنید و آنرا تبدیل به صندوقچه جواهرات متفاوتی بنمایید و یا روی میز های گرد کنج منزل با چند قاب از عکس های خاطره انگیزتان ترکیب کنید.
رنگها و فرم این ظرف زیبا آنرا برای ترکیب با دکوراسیون مدرن و سنتی هماهنگ می سازد و به این ترتیب می توانید احساس گرما و روح مضاعف از یک موسیقی ملایم رنگ و قوس را به محیط اتاقتان اضافه نمایید و تحسین مهمانانتان را از خوش سلیقگی صاحب خانه برانگیزید.
میناکاری هنری است که لعاب رنگهای درخشان با حرارت دادن تثبیت و جزئی از فلز – بویژه مس - می شوند به طوریکه در انواع با کیفیت حتی با سخت ترین و تیزترین ابزارها رنگ از سطح فلز جدا نمی شود, این شکلات خوری مینای نفیس توسط خبره ترین استادان میناکار اصفهانی ساخته و پرداخته شده است.
این شکلات خوری زیبا می تواند هدیه ای منحصربفرد و متفاوت برای انواع مناسبت ها بویژه مراسم ازدواج, سالگرد ازدواج, روز مادر, روز معلم و تولد باشند.

ابعاد : 18×12 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه