• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

تابلو خاتم صلیبی قلمزنی آیه

تابلو خاتم صلیبی قلمزنی آیه

کد کالا: 2336
تابلوی زیبا و بسیار نفیس سوره فلق با قاب خاتم و چارچوبی از جنس چوب راش. صفحه داخلی تابلو هنر ظریف قلمزنی روی مس است که حاشیه آن با نقوش تذهیب آراسته و در مرکز آن سوره مقدس فلق با خط کوفی حکاکی شده است. پشت این صفحه قلمزنی ظریف پارچه مخمل قرمز رنگ شیکی کار شده است که جلوه و شکوهی ویژه به این اثر تحسین برانگیز هنری می دهد. طراحی و ترکیب رنگ این تابلوی خاتم شیک آنرا برای هماهنگی با دکوراسیون های مدرن و همچنین چیدمان های کلاسیک مناسب می سازد و می تواند گزینه ای کاملا دقیق برای هدیه به حاجیان, هدیه به همکار, هدیه روز معلم, هدیه برای دفتر کار یا مطب, هدیه روز پدر یا روز مادر, برای بزرگان فامیل و حتی هدیه منزل نو برای زوجهای جوان, نصب در لابی هتل ها و سوغاتی بسیار ارزشمند از ایران باشد. ابعاد : 43×43 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۲,۰۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

تابلوی زیبا و بسیار نفیس سوره فلق با قاب خاتم و چارچوبی از جنس چوب راش. صفحه داخلی تابلو هنر ظریف قلمزنی روی مس است که حاشیه آن با نقوش تذهیب آراسته و در مرکز آن سوره مقدس فلق با خط کوفی حکاکی شده است. پشت این صفحه قلمزنی ظریف پارچه مخمل قرمز رنگ شیکی کار شده است که جلوه و شکوهی ویژه به این اثر تحسین برانگیز هنری می دهد.
طراحی و ترکیب رنگ این تابلوی خاتم شیک آنرا برای هماهنگی با دکوراسیون های مدرن و همچنین چیدمان های کلاسیک مناسب می سازد و می تواند گزینه ای کاملا دقیق برای هدیه به حاجیان, هدیه به همکار, هدیه روز معلم, هدیه برای دفتر کار یا مطب, هدیه روز پدر یا روز مادر, برای بزرگان فامیل و حتی هدیه منزل نو برای زوجهای جوان, نصب در لابی هتل ها و سوغاتی بسیار ارزشمند از ایران باشد.

ابعاد : 43×43 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه