در این آموزش سعی بر آن شده است که مدلینگ در 3ds Max را به صورت متدیکال و قدم به قدم تشریح کرده تا از اینکه تکنیکها و ابزار مهم و اصلی برای شروع مدلینگ در اختیار هنر جو قرار دارد اطمینان حاصل گردد. هر بخش از مجموعه یادگیری سریع مدلینگ بر پایه بخش قبلی استوار است تا هنر جو قادر گردد در انتها مدلهای پیچیده را طراحی و اجرا کند. اما هنرجو قدرت نهایی را زمانی بدست خواهد آورد که بتواند این تکنیکها را در پروژههای مخصوص به خود به شیوههای مختلف به کار گیرید، با آگاهی از این موضوع در پایان هر بخش تمرینی به شما واگذار خواهد شد که شما را برای بکارگیری از تکنیکهای آموخته به روشهای گوناگون به چالش میکشد.
آنچه خواهید آموخت
در بخش اول از مجموعه با مبانی و روشهای پایهای مدل سازی و تکنیک مدل سازی مکعبی آشنا خواهید شد و در ادامه خواهید آموخت که چه ابزاری بهترین انتخاب برای موقعیتهای مختلف است.
در بخش دوم از این مجموعه، به تشریح مدلسازی چند ضلعی (تکنیک لبهای) و اینکه چگونه به مدلساز کنترل دقیقتری در تپولوژی و ساخت جزئیات میدهد میپردازیم.
در بخش سوم به بحث در مورد شیوهها و ابزار مختلف برای ساخت مدل با کیفیت بالا در نرم افزار 3ds Max پرداخته میشود. خواهیم آموخت چگونه میتوان جزئیات ساده را بوسیله اشکال هندسی معلق ساخت.
در بخش چهارم تمام مفهومها ابزار و تکنیکهای بحث شده در بخشهای قبلی مورد بررسی دقیقتر قرار خواهد گرفت، همچنین بهمنظور صرفه جویی هرچه بیشتر زمان در مدلسازی، در مورد ابزار مدلسازی گرافیتی توضیح خواهیم داد.
در بخش پنجم بهمنظور مدلسازی یک کاراکتر کامل انسان، به توضیح چگونگی تقسیم یک کار بزگ (ساخت مدل یک کاراکتر) به اجزا کوچکتر (بدن، سر، مو و...) میپردازیم.
این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.